Och här sitter jag och sitter...

..Nej, spelar GTA samtidigt som jag försöker kolla ett avsnitt av Portkod 1321, vilket måste buffra i 3254252353 år, eftersom att jag har det sämsta möjliga nätverk just nu, uääh. Men det får duga. 
Imorgon ska jag till tandläkaren klockan kvart i 8 på morgonen. För att dra ut min visdomstand. 
Känns inte helt okej, avskyr verkligen att dra ut tänder uääh. 
Dock så är det bara en dag kvar tills att Andreas kommer hit imorgon, så det känns helt ok. 
Så på Torsdag kanske jag inte uppdaterar allt för mycket, för då är jag med honom, men ni förstår nog, ehe. 
Nu ska jag kolla sisådär en minut av avsnittet för att sedan behöva buffra igen, så vi hörs imorgon för jag lär ju inte skriva något mer ikväll, ehe. 
Godnatt! 

Langar en gammal bild på mig själv, tjo. 
Måste verkligen ta nya bilder, uäh.
 
så jävla snygg hon är! Brunetten alltså, uugh. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback