Godkväll.

Sitter och lyssnar på The pretty reckless och taggar inför April, iallafall början av april, ska på Pepp Fest i stockholm den 6, London den elfte och ah, sen har jag väl inget mer planerat, men det ska bli fint! 
Sen kanske William kommer hit den 29 mars också när mina föräldrar åker till Riga, så vi ska ha filmkväll och snacka skit som bästavänner gör. 

Nu tänkte jag kolla in det där "Candy Crush Saga" som alla spelar, har gått emot det så länge, men ger upp och måste se vad det är för något ens. 
Imorgon är det skola och jag ser faktiskt fram emot morgondagen, har ju faktiskt bara 1 lektion, som är delad i två med en lunch mitt i allt men ändå, efteråt ska jag träffa Joachim, det blir en bra dag tror jag. 

I veckan ska jag försöka ta mig iväg till en frisör för lite råd, ska antagligen sätta i löshår, tror jag, får se! 
Det blir nog bra. 
Vi hörs imorgon! 
Puss
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback