Jag vet..

.. att jag sa att jag skulle gå nu.. men så blev det ju inte, fastnade och läste lite bloggar och sådant. 
Så såg jag att en tjej hade en give away på sin blogg, så jag tänkte att jag skulle vara med! 

Jag är med i ComaHeart's giveaway, och jag skulle jättegärna vilja vinna, eftersom att de mesta sminket som jag har, är smink som jag fått med i tidningar (som FRIDA och liknande), och som alla vet, så är det sminket inte det bästa direkt.. Men har nu insett att smink är något jag gillar att hålla på med, och jag har fått något utav en liten kärlek till det.
Desutom är det ganska tight med pengar just nu, så att köpa nytt smink är inget att ens tänka på.
Och att kunna sminka mig snyggt gör så att jag känner mig snygg, vilket är ganska roligt när man i vanliga fall kanske inte känner sig så himla snygg.
Så att vinna denna giveaway'en skulle vara jätteroligt!
 

Klicka här för att komma till ComaHeart's blogg!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback