Hallå!

Sitter här, på mobilens internet, trots att det går segt så funkar det ändå, vilket känns ganska nice. 
Ska snart käka tacos och har precis spelat lite GTA IV. 
Har i princip gjort klart allt på mitt rum, bara lite grejer som ska upp på väggarna och sängen som ska snickras ihop, då den gått sönder haha.. 

Saknar min Andreas alldeles för mycket, men om fem dagar så är han här i mitt rum, brevid mig, och det känns alldeles fantastiskt! 

Nä, nu ska jag gå och käka lite tacos och sedan fortsätta spela lite eller kolla på någon film. 
Imorgon ska jag förresten försöka komma ut och fota lite, så hoppas på några bilder att lägga upp sen! 
Hej så länge!

(pga att vi flyttar så kanske jag inte kommer ha så bra internet när jag är hemma, så kanske inte kommer kunna blogga jättebra, men när jag är i skolan kan jag blogga bättre, så jag får passa på då. Bara så ni vet om jag inte bloggar så mycket, liksom.)

cambilder, men det får duga så länge! huhu



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback