Godmorgon!

Jag har precis vaknat och ska alldeles strax gå upp och äta frukost. 
Idag är en bra dag känner jag, solen skiner och jag är bara på allmänt bra humör, trots att det är måndag. 
Idag blir det att gå till skolan för en lektion (som är uppdelad i två, med lunch mellan) och sedan tror jag att jag ska gå ut och fota lite. Det vill säga om det är lika fint väder på eftermiddag, det har ju en tendens att vilja ändras. 

Nä, nu ska jag äta lite frukost, för magen kurrar så. 
Vi hörs senare. 

Tjarrå!
 



P.s. Anton sa att jag skulle blogga om att han är bäst på att åka longboard, så ok, jag gör det. 
Anton är bäst på att åka longboard. D.s.




Sa ju att jag var bäst

2012-11-12 | 09:24:29

Åh, tack så jättemycket!!! :D

2012-11-12 | 11:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback