Godkväll

Bestämde mig idag för att skapa en ny blogg, börja om ni vet? 
Så efter att ha bloggat på de flesta bloggportalerna (nattstad, devote, you know) så bestämde jag mig för att prova på blogg.se igen. 
Vi märker hur det går. 
 
Idag har jag firat farsdag, vilket innebar att mina bröder kom hit och vi åt tårta och drack saft och kaffe och pratade. Helt okej. 
Efter att dem åkte hem har jag sorterat ut mitt rum lite, slängt en massa skräp och gamla papper, packat ner lite grejer i kartonger och sådant, eftersom att jag flyttar om två veckor. Ska bli skönt att komma ut på landet igen! 
Och nu har jag precis kommit ut ur duschen, eller ja, för kanske en 30-40 minuter sedan, och sitter nu och pratar med några kompisar på facebook och kollar lite fotogrejer som jag kanske ska beställa hem. som pappa tydligen hade beställt. 
Ska snart hoppa i säng, då det är skola imorgon och jag är jättetrött.

Men vi hörs imorgon antagligen, jag har sovmorgon till 11.25 så jag hinner nog skriva ett inlägg innan jag går till skolan. 
Hejdå. 

Såhär ser jag ut, minus septumpiercingen, då den är photoshoppad. Men ja, på ett ungefär. 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback