Godkväll

Har inte haft något internet förens nu, så har alltså inte kunnat blogga förens nu heller. 
Pratade nyss med Andreas i telefon samtidigt som jag hängde in alla mina kläder i garderoben, så nu är även det gjort, känns bra! 

Idag har jag fikat med min familj, sedan åkte jag till Tuna Park och köpte lite smink och en ny BH, samt ett par vantar som man kan ha på sig samtidigt som man håller på med mobilen, wohoo! 
Sen kom jag hem, käkade och nu sitter jag här. 
Ikväll ska jag bara ta det lugnt, det är ju trots allt söndag och det är skola imorgon. 
Ska springa iväg och hämta lite godis ifrån köket och sedan sätta mig och kolla på Lost eller något.
Så vi hörs senare! 
Hej så länge :) 

inte bästa bilden kanske, men tycker min nya BH är så söt med spets på ryggen och det hihi.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback