24/11

Sitter just nu i mitt nya rum ute på landet, väldigt lugnt här ute till skillnad från att bo inne i stan. Mycket skönt må jag säga. 
Sitter och väntar på att mina föräldrar ska komma hem så att jag kan få lite mat i magen och så att pappa kan koppla in min tv, eftersom att jag inte hittar sladden till den. 

Mitt rum är rätt så fint faktiskt, lagom stort, vita väggar och vita golv. Rent liksom. 
Måste dock dammsuga golvet och sådant sen, eftersom att vi gått inomhus med skor när vi flyttade in möbler. 

Har inget ordentligt internet än så jag använder min mobils 3G nät på datorn, haha. Går förfärligt segt. Usch.
Men det får duga tills vi får ett ordentligt internet. 

Ska försöka fixa iordning mitt rum lite mer nu, vi hörs senare. 
Hej så länge! 


 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback