21/10

Sitter och har mattelektion just nu, väntar på att min online-mattbok ska börja fungera, går jättesegt och det verkar inte fungera för någon, förhoppningsvis så slipper vi mattelektionen.. Tror inte det dock. Men hoppas får man ju alltid! 


Efter skolan ska jag bara hem och gå ut med hunden och sedan ska jag tillbaka till skolan för att gå på mattestugan, alltså en tid på eftermiddagen då man har tid att komma ikapp i matten, eller göra omprov och dylikt. 
Uäh, alltså en extra 1,5 timme med matte. Känns lagom segt. Menmen, måste göra omprov, så det får funka. 
Men nu ska jag försöka få igång onlineboken.
Vi hörs senare, hejdå :) 

Gammal bild men den får duga. 

(Vill även passa på att gratta Miguel som fyller 18 idag, grattis kompis!) 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback