20/11

Kollade precis på dubbelavsnittet av portkod 1321, riktigt grym serie som går på svtplay just nu! 
Ska snart kolla klart på sista avsnittet av Lost, sen blir det nog att sova eller något. Är riktigt trött. 

Idag har jag varit i skolan, hade en lektion där vi höll på med lera och gjorde lerfigurer och sådant, skapade ett ansikte typ, med ihopsydd mun, läskigt. ehhh. 
Sen har jag bara tagit det lugnt på eftermiddagen, sen vid halv 6 drog jag till träningen, tränade en hel timmes hårt pass eftersom att jag körde mot tränaren istället för November som jag brukar köra emot. 
Så vi körde en ganska skön kombination av slag som innehöll t.ex. uppercut & vänsterkrokar. 
Sen kom jag hem och tog en dusch, och det är väl ungefär det jag har gjort idag, helt okej dag. 

Imorgon är det Onsdag, vilket innebär att jag ska tillbringa en del av förmiddagen i fotolabbet och framkalla negativa bilder som vi tog med analoga kamerorna förrförra veckan tror jag, ser fram emot det! 
Sen har jag en lång håltimma som jag inte har en aning om hur jag ska spendera det, men det märker vi! 

Känner att det här inlägget börjar bli för långt.. Så ska försöka avsluta det nu ehe. 
Vi hörs senare, oki? Bra. Hej så länge. 


Så här ser min lerfigur ut för tillfället, pretty cool, eh? Långt ifrån klar dock :) 
och så klart en bild på mig, som jag inte är helt nöjd med, men den får funka nu! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback