18/11

Ligger hemma i sängen just nu, gårdagen var riktigt bra, satt hemma hos Hanna med Edvina och hade tjejkväll, vi pratade om allt som har hänt under tiden som vi inte setts (vilket är ungefär sen i början av sommaren eller något) och skrattade och hade det allmänt bra, käkade pizza och tjockade i oss godis och chips i mängder. 
Behövde verkligen en sådan kväll känner jag. 
Fick dock inte så många bilder eftersom att jag glömde helt enkelt bort att ta några bilder. 
Men två bra fick jag iallafall! 
Nu ska jag kolla på film och sen ska jag packa ner lite grejer i lådor eftersom att jag flyttar nästa helg. 
Men vi hörs säkert senare. Såå.. hej så länge! 
Edvina var förövrigt lite overly attatched under kvällens början. Därav cambilden där hon tar på Inis (hunden) och har världens smile! haha sötnos.
 
 


Hej! Jag skriver om min LKG, kika gärna in och kolla! Kommentera gärna och fråga om det är något du undrar! ♥ http://idahtt.blogg.se/category/lkg.html

Svar: Skulle gå in om det inte vore för att du sitter och spammar din länk på varenda människas blogg som du går in på. Så tack, men nej tack.
CΔSEY †

2012-11-18 | 18:14:18

kommenterar det på långt ifrån alla bloggar jag går in på :) så känn dig utvald istället ;) men du gör som vill, ingen har tvingat dig att kolla :*

2012-11-18 | 20:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback