14/11

Började dagen med att försova mig till klockan 10, började egentligen tjugo i tio, så jag stressade iväg och var i skolan vid  tjugo i elva ungefär. Men var tvungen att dra på en gång typ, skulle ju till tandläkaren också, så jag drog iväg och var framme där vid tjugo över 11, skulle in halv tolv. Så jag lagade min dumma tand som bestämt sig för ett hål, och fick sedan en ny tid den 28 November, ska in och dra ut min visdomstand (aj aj aj). 
Sedan stressade jag hem och hämtade kameran och drog iväg till Lokomotivet för att fota lite på gymnasiemässan. Så jag ska alldeles strax sätta mig och redigera dem bilderna och sedan får ni säkerligen se dem. 
Men vi hörs senare när jag väl redigerat lite så blir det nog lite roligare att se. 
Imorgon är det förresten bara två veckor kvar tills att Andreas kommer hit, känns helt ok. Längtar. uuhh. 

Heido så länge.
langar en gammal bild så länge.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback