13/11

blev inte att gå ut och fotografera då det fina vädret försvann och övergick till ett mer kallt, grått, mulet & dimmigt väder. 
Så istället gjorde jag lite mat och satte på ett avsnitt av första säsongen av Lost. Så himla bra serie! 
Så nu har jag 5,5 timmar att ta död på innan min träning börjar, och jag har ingen aning om vad jag ska hitta på. 

Jo förresten, mitt batterigrepp som pappa beställde kom idag, så han ska hämta ut det när han åker hem från jobbet, känns ganska nice! Då kommer min kamera se lite snyggare ut, och jag får dubbelt så lång batteritid (det vill säga om jag köper ett till batteri..) Här kan ni hitta batterigreppet jag köpte!

Tycker en kamera ser snyggare ut med batterigrepp, den ser så liten ut utan, och nu ska jag äntligen få mitt, det blir bra! Eller vad tycker ni? 

Såhär långt kom jag förresten på uppgiften med webbdesign.. Inte alls långt haha, men äsch! Det ni ser är headern (Kommer antagligen försöka få detta till en bloggdesign som jag kan ha)
Sen när jag väl är klar med hur det ska se ut så måste det göras en hel massa annat också, detta kan nog ta ett tag haha.. 
 
Men ja, nu ska jag kolla på ännu ett avsnitt av Lost och sedan får jag väl se vad jag hittar på, blir vädret bättre kanske jag går ut och fotar ändå, vi får se! 
Vi hörs senare! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback